Temat – Rewolucja francuska.
Cel – Dowiemy się dlaczego doszło do Wielkiej Rewolucji Francuskiej, jakie prawa i obowiązki miały poszczególne grupy społeczne we Francji. Poznamy jakie prawa zagwarantowała Deklaracja Praw Człowieka i Obywatela.
Wchodzicie
na link https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje/plan-lekcji22 wybieracie
czwartek 2 kwietnia , szukacie
przedmiotu historia. Czytacie Lekcja z
e-podręcznika 1 , Lekcja z
e-podręcznika 2 ,Materiał dodatkowy 3oraz
oglądacie filmik link https://www.youtube.com/watch?v=p7Wh5tMYw-0
W zeszycie lekcji wpisujemy temat z data dzisiejszą, taki jaki podałem na początku
wiadomości oraz zapisać do zeszytu To już wiem ze strony 189. Ta lekcja jest w podręczniku na stronach 184 – 189,
zapoznajecie się z tematem. Szczególnie zwróćcie uwagę na rysunki w podręczniku
dotyczące stanów społecznych we Francji, zdobycia Bastylii, Deklaracji praw
człowieka i obywatela. Wcześniejsze zadanie o
konstytucji 3 maja / projekt lub prezentacja / termin minął dnia 24 kwietnia
2020 roku. Z klasy VI przysłało mi
tylko 8
uczniów.