1. Edukacja polonistyczna – Wprowadzenie liter ż, Ż – czytanie i pisanie liter, wyrazów i zdań z poznanymi literami.
Przeczytaj tekst z podręcznika s. 46, spróbuj odpowiedzieć na pytania; Co krąży nad polami?, Co robią niektóre zwierzęta?, Co robi żaba, a co jeż?. Wyszukaj w tekście i głośno przeczytaj wyrazy z ż. W zeszycie Ćwiczenia wykonaj zadania 1 – 4 s. 36 -37, poćwicz pisanie wyrazów z ż, utwórz wyrazy z sylab, uzupełnij zdania, wpisz odpowiednie wyrazy do krzyżówki, ułóż zdania z rozsypanki i je zapisz.
2. Edukacja matematyczna – Obliczenia w zakresie 13 – dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu dziesiątkowego.
Oblicz i zapisz w zeszycie; 13 – 2 =, 12 +1 =, 3 +7 =, 10 +2= , 10 + 3 =, 13 – 1 +, 10 + 1 =, 13 – 3 =, 13 + 0 =,
3.Edukacja przyrodnicza – Wiosenne zachowania i zwyczaje zwierząt – wypowiedzi na temat tekstu, ilustracji i własnych obserwacji.
Porozmawiaj z rodzicami o wiosennych zachowaniach zwierząt, zwróć uwagę na ; przylot ptaków, głośny śpiew ptaków, rodzaje ptasich gniazd, budzenie się zwierząt z zimowego snu. Zapisz w zeszycie jakie ptaki przylatują na wiosnę.
4. Wychowanie fizyczne i edukacja zdrowotna – ćwiczenia z piłką – kształtowanie zręczności.
Poćwicz samodzielnie lub w parze z piłką.