Odrzechowa, 25.03.2020r.
Temat tygodnia: Marcowa pogoda
Temat dnia: W marcu jak w garncu
Uczniowie otrzymali następujące polecenia, które mają na celu : dziecko rozpoznaje i nazywa poznane litery, rysuje po śladach rysunków. Dzieli słowa na sylaby i na głoski, układa schematy i modele słów: cebula, Cela.
- Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 40.
Co robi tata? Dlaczego Ada zasłania oczy?
Dzieci dzielą słowo cebula na sylaby i na głoski. Liczą sylaby i głoski w tym słowie.
Podaj inne słowa rozpoczynające się głoską c (cytryna, cukier, cement..), mające ją na końcu (koc, noc, walec..) i w środku ( abecadło, baca, kucyk…).
- Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 41.
Nazwij zdjęcia. Narysuj pod zdjęciami modele ich nazw.
Zaznacz na niebiesko litery c, C, w podanych wyrazach. Czytanie sylab, wyrazów i tekstu.
- Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 42.
Przeczytaj tekst o cukrze, cukierkach. Czytanie wyrazów powstałych z połączenia sylab.
Rysuj palcem kształty litery c- małej i wielkiej. Pisz litery c, C po śladach, a potem samodzielnie.