Zajęcia dydaktyczne

                                                                                                                         Odrzechowa, 25.03.2020r.

Temat tygodnia: Marcowa pogoda

Temat dnia: W marcu jak w garncu

Uczniowie otrzymali następujące polecenia, które mają na celu : dziecko rozpoznaje i nazywa poznane litery, rysuje po śladach rysunków. Dzieli słowa na sylaby i na głoski, układa schematy i modele słów: cebula, Cela.

  1. Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 40.

Co robi tata? Dlaczego Ada zasłania oczy?

Dzieci dzielą słowo cebula na sylaby i na głoski. Liczą sylaby i głoski w tym słowie.

Podaj inne słowa rozpoczynające się głoską c (cytryna, cukier, cement..), mające ją na końcu     (koc, noc, walec..) i w środku ( abecadło, baca, kucyk…).

  • Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 41.

 Nazwij zdjęcia. Narysuj pod zdjęciami modele ich nazw.

 Zaznacz na niebiesko litery c, C, w podanych wyrazach. Czytanie sylab, wyrazów i tekstu.

  • Karty pracy Nowe przygody Olka i Ady. Litery i liczby cz.2, str. 42.

 Przeczytaj tekst o cukrze, cukierkach. Czytanie wyrazów powstałych z połączenia sylab.

 Rysuj palcem kształty litery c- małej i wielkiej. Pisz litery c, C po śladach, a potem samodzielnie.