EDUKACJA POLONISTYCZNA – Wrażenia po przeczytanej lekturze Romana Pisarskiego „O psie, który jeździł koleją”. Opisywanie wyglądu i określanie cech głównego bohatera, redagowanie opisu psa Lampo.
- Przypomnij sobie przeczytaną lekturę i odpowiedz na pytania zawarte ćwiczeniach do języka polskiego w zadaniach1, 2, 3, 4 na stronie 65 oraz 5 na stronie 66.
- Zapisz w zeszycie do języka polskiego temat: Zdalne lekcje. Spotkanie z psem Lampo.
- Przepisz do zeszytu:
Tytuł lektury – „O psie, który jeździł koleją”
Autor – Roman Pisarski
Jaki był Lampo(błyskawica) ? – samodzielny podróżnik, pies mądry, inteligentny i rozumny, wytrwały, o silnym charakterze, zdolny do pokonywania wielu przeszkód, wierny i oddany, odważny, przyjazny, sprytny, szybki.
- Narysuj portret psa – dla chętnych.
EDUKACJA PLASTYCZNA I TECHNICZNA – Drzewo praw – dzieci i dorośli w społeczeństwie, plastyczne przedstawienie praw dzieci i dorosłych w formie „Drzewa praw”
1.Zamiast wykonywać pracę plastyczną wykonaj proszę zadania z matematyki strona 70 i 71.
PRZEPRASZAM.